Poly-Rythmo: Gold Collection Vol.1


4 comments:

Anonymous said...

Thanks, I'm willing to listen.

reservatory said...

Two weeks without on Oro post!! Glad you're back to take care of my serious Poly-Rythmo addiction. THANKS!

Lontan said...

Glad to see you back with more stuff. :)

Unknown said...

Fantastic !!!
I'll try to grab these ones :
http://cgi.ebay.com/RARE-POLY-RYTHMO-AFRO-BEAT-AFRO-DISCO-AFRO-GROOVE_W0QQitemZ260468208610QQcmdZViewItemQQptZMusic_CDs?hash=item3ca51d73e2&_trksid=p3286.c0.m14

VOLUME 1 :
man won yeeo
hagbe dindin
ahou gan mi an
aime qui t'aime
mariama
africain 100 %

VOLUME 2 :
je suis pressé
gbeminangbé
Gendamou nan wli wé
Dodjilo
xoxo gnonnoun
yonnoun tomin

VOLUME 3 :
whe towé houn
Angelina
adja
Houegbé mi n'do
djidjo yéton
ahlui vou yéli

VOLUME 4 :
Noun dé magni tché
Min dé mangni messe
miho mlan dada
Angelina 2
yimikpo djidjo tché
zotché kpodoté

VOLUME 5 :
Yawo bébénon
yewlé yawo
Djo mi do

VOLUME 6 :
Passi
OH béa
Oh Pierre

VOLUME 7 :
agbaza mimin
Ecoute ma melodie
nounbilé

VOLUME 8 :
Djo mi do
houé djin nanda
nin nan wa gbon

VOLUME 9 :
yawo
ayinikpéwé
ne te fache pas

VOLUME 10 /
davi djinto
homin si tché
moulon védia